Venissa 1 Venissa 1
2858
BLOG

Anthony Hopkins jakiego nie znacie

Venissa 1 Venissa 1 Kultura Obserwuj notkę 45

Czy wiecie, że...

Anthony Hopkins zanim został aktorem był muzykiem?

Tak, tak!

50 lat temu Hopkin napisał utwór muzyczny zatytułowany "A walc trwa" (oryg. "And the waltz goes on"). Hopkins, który komponował od wielu lat, powiedział, że utwór ten dedykował holenderskiemu skrzypkowi Andre Rieu.

"Od wielu lat jestem wielkim wielbicielem André Rieu" wyjaśnił sir Anthony. "On jest wielkim muzykiem. Moja żona i ja mieliśmy kiedyś ten sam sen: że pewnego dnia spotykamy go. Wysłałem mu więc trochę muzyki, którą jakiś czas temu skomponowałem."

Rieu powiedział, że był nieco zaskoczony, gdy usłyszał nazwisko kompozytora: "Nigdy o nim nie słyszałem. Byłem zbyt przerażony."

W ostatnich dniach Hopkins przyleciał specjalnie do Wiednia by obejrzeć światową premierę jego utworu.

Posłuchajcie walca i zobaczcie reakcję aktora na prawykonanie jego kompozycji.

Źródło:

http://www.supajam.com/news/story/Watch-Before-Anthony-Hopkins-became-an-actor-he-was-a-musician-watch-his-reaction-to-his-waltz-being-played-for-the-first-time#.U1Kdej6SJNz.facebook

 

Venissa 1
O mnie Venissa 1

Psychoanaliza ma wiele do powiedzenia na temat zjawisk społecznych, politycznych i kulturowych. Na nic tu jednak opinie psychoanalityków. Politycy nie chcę się zmieniać; funkcjonowanie z pozycji schizo-paranoidalnej jest wygodne, bo destrukcyjna, prowadząca do paranoi rywalizacja pozwala kontrolować przeciwnika... Nie będę tu pisać długich elaboratów, proszę raczej liczyć na krótkie wpisy; lata treningu na Twitterze i Facebooku przyniosły efekty. Pisać krótko i zwięźle, jak czyni to np. Sowiniec, to nie lada sztuka:-)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura